18 Nisan 2015 Cumartesi

Japonca müzik 10:Ito Kashitaro (ve utaite nedir?)

Her şey tumblrda Ito Kashitaro'nun klibinin görsellerini görmemle başladı.Neymiş bu diye bakarken Kashitaro fanı olmam bir gün bile sürmedi galiba.Bakın ben de bir şeyleri sadece sevmek istiyorum ama olmuyor çünkü benim beynim şöyle şöyle çalışıyor.Sonra videolar,tumblrda araştırmalar,röportajlar derken kendimi neredeyse hiçbir şey anlamadığım japonca programlar izlerken buluyorum.Zaten benim sonum bu güzel sesli Japonlardan olacak (>_>)

Kashi'ye geçmeden önce utaite nedir ondan bahsetmek istiyorum.Utaite, genellike vocaloid şarkıların coverlarını yapıp nicconico'ya (japonların video paylaşım sitesi) yükleyen insanlara deniyormuş.Ben normalde vocaloid hiç sevmem,o metalik ses beni sinir eder.Fakat o kadar güzel sesli insanlar var ki bazı şarkılar müthiş olmuş. Kashi de ünlü utaitelerde biri.Ayrıca bir kısmı vocaloid coverlarından,bir kısmı da kendi şarkılarından oluşan iki tane albümü var.

Sesine aşık olunca görüntüsü nasıl diye merak ettim tabi.Kendisi yüzünü pek beğenmediği için canlı yayınlarında,röportajlarında ve canlı performanslarında tilki maskesi takıyor.(o maskeden ben de istiyorummm) Fakat ben durur muyum videolarını araştırırken eski grubunun klibini buldum ve maskesiz halini de gördüm.(ama o da bana kalsın hehe.) Tumblr'da  da biri "ikemen without a face" yazmış ki öyle değil de ne!





İlk dinlediğim şarkı Boku no hoso michi'ydi.Klibi de çok sevdim.



Sesine aşık olmam da bununla başladı.



Bunu bugün karaoke söylemeyi deneyip öldüm fdsjhfd



Yakusoku no starry night da favorilerim arasında:






Son olarak da:




1 yorum: