5 Aralık 2013 Perşembe

Snail Mail 1

Dün Japonya'dan paket geldiğini duyunca yerimde zıpladım.Gidip paketi aldığımda ise o kadar şaşırdım ki.Mektup arkadaşım bana tüm Japonya'yı yollamış! Bu kadar fazla şey göndereceğini düşünmemiştim.Ben de çok özenerek,uğraşarak bir şeyler göndermiştim ama cidden çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.Biri bana Japonları niye seviyorsun diye sorarsa (ki soran da olmadı ya) bunu göstereceğim.Bloga yazıcak yeni bir şey bulduğum için de sevinçliyim.Bunları paylaşıp insanların ahını almak istemiyorum gerçi.Gomen ne!


Bugün hepsini böyle yatağımın üzerine dizdim ve pockylerden başladım tabi.Yeşil çaylısı pocky'nin yeni ürünüymüş. Ben çok da sevemedim ama çikolatalısı süper!



Bu koalalı şeylerin de tadı güzel.Çok da şirin değil mi? ^^


Kutularda olanların hepsinden birer tane yedim.Limonlu olan tofita gibi bir şey.Ortada karamelli olan da öyle.Diğerlerini henüz yemedim.Kitkatları sona mı saklasam.


Bunlardan başka kurabiye,sebzeli cips ve patates kızartması gibi bir şey göndermiş.Patates kızartması olan çok tuzluydu.Japon çayı da göndermişşş.Onu da henüz içmedim ama tadını nasıl buldum buraya eklerim belki sonra.

Bu da arkadaşımın mektubu.Ben görüşürüzü Japonca yazmıştım,o da Türkçe yazmış.
Çok tatlı ^o^



4 yorum:

  1. Ahaha çok şirin "görüşmek" :3 Paketin harika. Pocky yemeden ölmek istemiyorum hayırrrr! xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil miii ^o^ Ben de pocky nasıl acaba diye direk onları açtım :D

      Sil
  2. Herkese Japon bir mektıp arkadaşı lazım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş cidden ^^ Aslında üç tane Japon mektup arkadaşım var ama ilk gelen paket buydu ve çok şaşırdım *_*

      Sil